درمان قلب و عروق

اگر تصمیم به جراحی قلب در ایران دارید ، این مطالب را بخوانید
در این صفحه می تواند دانش شما را بسیار بهبود بخشد و به شما در انتخاب بهترین جراحی قلب در ایران کمک کند.

مشاوره رایگان


اگر تصمیم به جراحی قلب در ایران دارید ، این مطالب را بخوانید
در این صفحه می تواند دانش شما را بسیار بهبود بخشد و به شما در انتخاب بهترین جراحی قلب در ایران کمک کند.

مشاوره رایگان

[quform id=”1″ name=”request Rhinoplasty Treatment”]

بیماری های قلبی عروقی ، از خطرات مرگ تا درمان و تسکین

بیماری های قلبی عروقی به سرعت در بیشتر کشورهای جهان به علت اصلی مرگ و ناتوانی بشر تبدیل شده اند. این اختلالات در میان سه عامل اصلی مرگ و میر و ناتوانی انسان قرار دارند. مشکلات قلبی اگر با زمان بندی صحیح درمان شده و به طور صحیح از آنها مراقبت شود ، معمولاً با خدمات صبورانه ای که می خواهید دریافت کنید ملایم است.

جایگاه ایران در زمینه درمان قلب و عروق

جایگاه ایران در درمان انواع اختلالات قلبی عروقی از دهه ها قبل در حال افزایش و تقویت است. بسیاری از پزشکان و جراحان قلب و عروق ایران در میان بهترین ها در جهان قرار دارند و شهرت روش های ابتکاری آنها در درمان بیماری های پیچیده قلب به خوبی در جامعه پزشکی مورد توجه قرار گرفته است. ایران در هر شهر خود به بیمارستانهای فوق تخصص قلب و عروق و کودکان در کلیه شهرها مجهز است و جدیدترین دستگاهها و ابزارها در آنها فعال است. نسبت موفقیت در درمان های قلبی عروقی در ایران بسیار زیاد است.

چرا با گود سنس جراحی قلب و عروق انجام می شود؟

گود سنس بزرگترین تسهیل کننده گردشگری پزشکی است که به شما کمک می کند یک تجربه درمان قلب و روان و بدون دردسر در ایران داشته باشید. با استفاده از گودسنس ، دیگر نگران مشکلات مسافرت و درمان نخواهید بود زیرا تیم حرفه ای ما از لحظه ورود به ایران تا زمان ترک کشور ، در اینجا مراقبت از شما و امور شما را بر عهده دارند.

 

هزینه جراحی قلب در ایران

هزینه ها بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع جراحی ، بیمارستان ، جراح ، آزمایشات قبل از عمل ، بستری شدن در بیمارستان و غیره متفاوت است ، اما به طور کلی با انجام جراحی قلب در ایران می توانید پس انداز زیادی کنید به عنوان مثال یک کشور اروپایی – حتی اگر مجبور باشید چند هفته در این کشور بمانید.

روش جراحی قلب و عروق

درمان برای همه بیماری های مختلف قلبی عروقی دارای دو روش است. در ابتدا می توان تلاش هایی انجام داد ، بنابراین بیماری را فقط با دارو کنترل و محدود کنید. طیف گسترده ای از داروها برای شرایط مختلف قلبی در دسترس است ، برخی از آنها برای تنظیم ریتم قلب ، فشار خون و همچنین جلوگیری از تشکیل لخته های خون استفاده می شود. اگر درمان دارویی ناکارآمد باشد ، روشهای مختلف جراحی توصیه می شود ، رایج ترین آنها این موارد است.

آنژیوگرافی

آنژیوگرافی کرونر آزمایش اشعه ایکس برای یافتن احتمال انسداد یا تنگی عروق خونی است.

آنژیوپلاستی

که در آن از یک کاتتر بالون برای عدم انسداد عروق استفاده می شود ...

جراحی بای پس عروق کرونر

برای افراد مبتلا به آرتروز استفاده می شود ، که در طی آن ..

تعویض دریچه قلب

جراحی برای ترمیم یا تعویض دریچه های قلب

جراحی آنوریسم آئورت

آئورت شریانی بزرگ است که خون غنی از اکسیژن را از قلب به سایر اعضای بدن در بدن منتقل می کند ...

عمل جراحی قلب باز

جراحی قلب باز که در آن قفسه سینه کاملاً بریده شده و عضلات ، دریچه ها یا عروق برای پیوند شریان کرونر تحت عمل قرار می گیرند.

اکو

تست اکوکاردیوگرافی روشی است که از امواج اولتراسوند برای گرفتن تصاویر در زمان واقعی به نام اکوکاردیوگرام استفاده می کند ...

دستگاه ضربان ساز

کاشت سازهای نبض یا دستگاه های الکترونیکی و الکترومغناطیسی که میزان ضربان قلب را برای بیماران مبتلا به آریتمی تنظیم می کنند

پیوند قلب

جراحی پیوند قلب که به دو روش انجام می شود ، شامل پیوند قلب طبیعی یا ..

شایعترین بیماریهای قلبی عروقی

بیماری قلبی اصطلاحی است که هر مسئله قلبی را در بر می گیرد. بیماری های قلبی عروقی شامل مشکلات رگ های خونی و همچنین بیماری های خود قلب و سیستم گردش خون است. با این دانش اکنون می توانیم شایع ترین اختلالات قلبی عروقی را شناسایی و نام ببریم.

مسائل مادرزادی قلب مانند نقص دیواره بطنی ، مسائل سیانوتیک و سکته قلبی. بیماری های مادرزادی قلب با نسبت موفقیت بالایی در بیمارستان های تخصصی کودکان ایران درمان می شوند.

آریتمی یا ضربان قلب بی نظم دارای سه نوع مختلف است ، برادی کاردی ، تاکی کاردی و فیبریلاسیون. کلینیک های ویژه آریتمی در بیمارستان های ایران و متخصصان آنها این بیماری را برای بیماران درمان می کنند.

کاردیومیوپاتی باعث تغییر شکل در عضلات قلب می شود و توانایی قلب در پمپاژ خون را کاهش می دهد. این مسئله از طریق اکوکاردیوگرافی به راحتی قابل تشخیص است.

نارسایی قلبی ، همچنین به عنوان نارسایی احتقانی قلب شناخته می شود ، باعث می شود قلب در پمپاژ خون ناکارآمد شود.

روماتیسم قلب ، نتیجه مشکلات قلبی کوتاه مدت (بدخیم) و همچنین موارد طولانی مدت (مزمن) است که در اثر موارد روماتیسم مکرر ایجاد می شود. منجر به آسیب دریچه های قلب می شود.

بیماری دریچه ای قلب زمانی اتفاق می افتد که یکی از چندین دریچه قلب دچار نارسایی ، تنگی یا احتقان شود. شلی دریچه میترال ، احتقان و تنگی دریچه آئورت ، نارسایی دریچه میترال و تنگی و گرفتگی دریچه ریوی از جمله بیماری های شایع قلب دریچه ای است.

انسداد کرونر ، تغذیه عضلات قلب را متوقف می کند و شایع ترین بیماری قلبی عروقی است. تجمع چربی و پدیده های آترواسکلروز و همچنین لخته شدن خون باعث تنگی نسبی یا کامل شریان کرونر می شود و در نتیجه قسمت هایی از قلب را از کار می اندازد. درد ناگهانی در قفسه سینه و حملات قلبی از جمله عوارض جانبی جدی است.

تشخیص بیماری های قلبی عروقی

تشخیص بیماری های قلبی عروقی یک مرحله به مرحله است و در صورت مشکلات شایع قلب ، پزشکان معمولاً از استفاده همزمان از چندین روش تشخیصی خودداری می کنند. پس از شنیدن وضعیت بیمار ، متخصص قلب یک روش تشخیصی را انتخاب می کند که معمولاً انجام آزمایش الکتروکاردیوگرافی بیمار است. مرحله بعدی آزمایش دیگری برای غربالگری آنزیم های موجود در خون در صورت ضرورت تشخیص است. آزمایش آنزیم در مواردی انجام می شود که پزشک به احتمال حمله قلبی احتمالی مشکوک باشد. اکوکاردیوگرافی و تست های تمرینی که بعد از آن انجام می شود ، مراحل بعدی در تشخیص بیماری های قلبی عروقی است. اسکن قلب زمانی انجام می شود که پزشک در آستانه صدور حکم نهایی است اما نیاز به تشخیص دقیق تری دارد. اگر بیمار مبتلا به آترواسکلروز باشد ، آنگاه آنژیوگرافی پزشکی و تشخیصی روی بیمار انجام می شود. از فن آوری مدرن قلب ام آر آی که بیمارستان های تخصصی قلب ایران به خوبی مجهز هستند ، برای انجام اقدامات پیشرفته تشخیصی استفاده می شود.

درمان بیماری های قلبی عروقی


آنژیوپلاستی ، که در آن از کاتتر بالون برای رفع خستگی عروق استفاده می شود.
از جراحی بای پس عروق کرونر برای افرادی که مبتلا به آرتروز هستند ، استفاده می شود که طی آن جریان خون دوباره به قسمت مسدود شده قلب باز می گردد.
جراحی برای ترمیم یا تعویض دریچه های قلب.
جراحی قلب باز که در آن قفسه سینه کاملاً بریده شده و عضلات ، دریچه ها یا عروق برای پیوند شریان کرونر تحت عمل قرار می گیرند. این متداول ترین روش جراحی برای بزرگسالان است.
کاشت سازهای نبض یا دستگاه های الکترونیکی و الکترومغناطیسی که میزان ضربان قلب را برای بیماران مبتلا به آریتمی تنظیم می کنند.
جراحی پیوند قلب که به دو روش انجام می شود که شامل پیوند قلب طبیعی یا مصنوعی است. ساخت و ساز و
عمل جراحی پیوند مصنوعی قلب برای اولین بار توسط یک جراح ایرانی در کانادا اختراع شد.

×