زیبایی بدون جراحی

اگر تصمیم دارید اقدامات زیبایی بدون جراحی را در ایران انجام دهید ، خواندن این مطالب در این صفحه می تواند دانش شما را بسیار بهبود بخشد و به شما در انتخاب بهترین روش های زیبایی غیرجراحی در ایران کمک کند.

مشاوره رایگان


اگر تصمیم دارید اقدامات زیبایی بدون جراحی را در ایران انجام دهید ، خواندن این مطالب در این صفحه می تواند دانش شما را بسیار بهبود بخشد و به شما در انتخاب بهترین روش های زیبایی غیرجراحی در ایران کمک کند.

مشاوره رایگان

[quform id=”11″ name=”None Surgical Cosmetic”]

روشهای زیبایی بدون جراحی در ایران

آیا به دنبال روش هایی برای بهبود ظاهر خود بدون جراحی و بدون صرف هزینه های زیاد هستید؟ خبر خوب این است که فن آوری های پزشکی تکنیک های غیر جراحی را برای رفع بیشتر مشکلات مربوط به شکل ظاهری پیدا کرده اند ، از پرکننده های پوستی ، بوتاکس ، درابراژن و لیزر درمانی برای جوان سازی پوست گرفته تا CoolSculpting و لیزر لیپولیز برای کانتورینگ بدن. ما در GoodSenseCo به شما کمک می کنیم هیچ کدام از روش های زیبایی جراحی مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت در ایران با بهترین متخصصان انجام دهید.

روشهای غیرتهاجمی در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا می کنند. درمان های زیبایی غیر جراحی اغلب نتیجه یکسانی دارند ، بدون دردسر کمتر ، جای زخم کمتر ، بهبودی سریعتر و قطعاً درد کمتر و هزینه های کمتر. روشهای جراحی زیبایی با حداقل تهاجم ، روشهای انتخابی برای افرادی است که استفاده از روشهای کمتر تهاجمی را انتخاب می کنند. برخی از روشهای زیبایی غیر جراحی در ایران قابل تزریق هستند ، مانند پرکننده های پوستی ، شل کننده های عضلانی و لیفت صورت ، درمان های سطح پوست ، از جمله مواد شیمیایی لایه برداری و میکرودرم ابریژن ، لیزر ، IPL و سایر درمان های حرارتی. درمان های زیبایی غیر جراحی که می توانند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کنند.

چرا روش های زیبایی غیر جراحی در ایران؟

متخصصان بسیار آموزش دیده در ایران ، از پیشرفته ترین تجهیزات و فن آوری ها استفاده می کنند و از روش های کمتر تهاجمی مانند درمان های Lasik و بوتاکس استفاده می کنند تا زیبایی شما را به طور موثر افزایش دهند. شما زمان کمتری را برای بهبودی سپری خواهید کرد. برای بسیاری از این روش ها ، شما حتی نیازی به اقامت شبانه در بیمارستان ندارید ، بنابراین هزاران دلار در هزینه صرفه جویی می کنید. شما برای دستیابی به بهبودی کوتاه مدت و آرام ، تحت درمان رهبران باتجربه و معتبر بین المللی در کلینیک هایی که باعث می شوند شما در خانه خود باشید ، تحت عمل جراحی صاف خواهید بود.

روش های زیبایی غیر جراحی

کاشت دندان

از ایمپلنت برای جایگزینی دندانهای از دست رفته استفاده می شود. به منظور کاشت ، دندانپزشک یک پیچ ساخته شده از تیتانیوم را در جای دندان از دست رفته و در استخوان فک قرار می دهد تا…

لایه برداری شیمیایی

لایه برداری شیمیایی درمانی برای بهبود ظاهر پوست در صورت ، گردن یا دست است.

پرکننده های پوستی

(پرکننده لب ، پرکننده چین و چروک ، پرکننده گونه) پرکننده های پوستی ، پرکننده های تزریقی یا پرکننده های چین و چروک مواد آرایشی هستند که به ...

اولتراپی (Hifu)

Ultherapy یا Ulthera یا HIFU یک عمل زیبایی غیر جراحی یا غیرتهاجمی مورد تأیید FDA است که برای لیفت

پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)

درمان با پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) به عنوان یکی از ایمن ترین درمان های زیبایی بدون جراحی در نظر گرفته می شود. مبانی …

کول اسکالپینگ

کول اسکالپینگ یک درمان زیبایی غیر جراحی و یک روش غیر تهاجمی است که می تواند چربی زیر را حذف کند ...

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش غیر جراحی و غیرتهاجمی است که فقط روی سطحی ترین افراد مرده تأثیر می گذارد

تزریق چربی

تزریق چربی که به آن انتقال چربی یا پیوند چربی نیز گفته می شود ، یک درمان آرایشی با هدف انتقال چربی است ...

لیزر لیپولیز

(مبتنی بر نور - از بین بردن مو - بازسازی سطح پوست - از بین بردن جای زخم) لیزرهای آرایشی و دستگاه های مبتنی بر نور برای اصلاح طیف وسیعی از نگرانی های زیبایی استفاده می شوند ...

لیزر لیپولیز

لیزر لیپولیز که معمولاً لیزر لیپو نامیده می شود ، یک درمان غیر تهاجمی برای از بین بردن جیب چربی است ...

اسکلروتراپی

اسکلروتراپی یک روش کم تهاجمی است که شامل تزریق مواد شیمیایی به وریدها است. ایجاد خسارت

جراحی پلاستیک در ایران: همه آنچه شما باید بدانید

جراحی پلاستیک یا به عبارت دیگر جراحی زیبایی ، به دلیل محبوبیت بالای روش های زیبایی در بین مردم ایران ، یک زمینه پزشکی در ایران است که به خوبی توسعه یافته است. ایران در حال تبدیل شدن به یک مقصد محبوب برای افرادی است که به دنبال جراحی های پلاستیک با کیفیت و مقرون به صرفه هستند. صنعت جراحی زیبایی در ایران با روند رو به رشد زیبایی در کشور تغذیه می شود. تقاضا برای انواع مختلف جراحی زیبایی در ایران طی دهه های گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است و زمینه ای برای متخصصان جراحی پلاستیک بسیار ماهر ایجاد کرده است. در این مقاله ، ما در مورد جراحی پلاستیک در ایران کمی روشن خواهیم کرد ، اما قبل از آن ، بیایید نگاهی به تعریف جراحی پلاستیک و دامنه آن بیندازیم.

جراحی پلاستیک چیست؟

از کلمه یونان باستان “plastikos” ، به معنای “قالب یا فرم دادن” ، جراحی پلاستیک یک تخصص جراحی است که با بهبود ظاهر و بازسازی بافت های بدن کار می کند تا ظاهر جذاب تری به فرد بدهد.

اگرچه دسته گسترده جراحی پلاستیک شامل جراحی ترمیمی با هدف رسیدگی به مشکلات مادرزادی ، اکتسابی و آسیب زا و همچنین بازسازی سوختگی است ، اما معمولاً با اقدامات زیبایی مرتبط با افزایش ظاهر افراد مایل به داشتن ظاهری بهتر همراه است. جذابیت زیبایی ، تقارن و تناسب از اهداف اصلی جراحی زیبایی پلاستیک است.

×