چگونه یک سفر خوب برای من تنظیم میشود؟

مرحله 1: به سایت www.GoodSenseCo.ir مراجعه کنید

به وب سایت مراجعه کرده و درمان خود را (پزشکی یا آرایشی) پیدا کرده و اطلاعات مربوط به آن را از وب سایت جمع آوری کنید.

مرحله 2: با ما تماس بگیرید و شرایط پزشکی را ارزیابی کنید

یک چرخش 24 ساعته در مورد درخواست شما

پاسخ 24 ساعته متخصصان پزشکی ما با استفاده از (فرم پرس و جو ، نامه الکترونیکی ، واتس اپ ، وایبر ، تلگرام ، اسکایپ ، چت آنلاین ، تلفن و …) برای تأمین نیازهای بیماران در دسترس است.

پزشک اطلاعات ارسالی بیماران را بررسی می کند

اطلاعات خود را از جمله جزئیات مهم در مورد وضعیت خود ارسال کنید (در صورت امکان ، گزارش / سوابق پزشکی ، تصاویر تشخیصی و غیره را ارسال کنید). پزشکان پس از جمع آوری اطلاعات اساسی و ضروری در مورد شرایط ، نیازها و نیازهای شما ، با هدف ارزیابی مناسب پرونده شما ، تمام تلاش خود را می کنند.

با جراح / پزشکان ارتباط برقرار کنید

طرح کاملی از دوره جراحی و بهبودی برای روشهای جراحی انتخابی شما (جزئیات مربوط به آن ، مدت زمان درمان ، زمان بهبودی) تهیه خواهد شد. علاوه بر این ، شما می توانید یک پیشنهاد جامع درمانی ، نامه درمانی و برنامه سفر داشته باشید.

رزرو بیمارستان و کلینیک

لیستی از بهترین کلینیک ها و بیمارستان های بین المللی که با استانداردهای کیفیت بالا مطابقت دارند ، به عنوان پیشنهاد به شما نشان داده می شود تا بتوانید امکاناتی را که هر بیمارستان ارائه می دهد مشاهده کنید.

برآورد هزینه

تمام هزینه های درمان (مانند کلینیک ، بیمارستان ، پزشک ، آزمایشگاه و …) به وضوح برآورد شده است.

مرحله 3: برای سفر آماده شوید

سفر خود را برنامه ریزی کنید

تاریخ دقیق ورود به ایران را تعیین کرده و سفر خود را تنظیم کنید.

گذرنامه و ویزا

برای ویزا ، بلیط ، هواپیمایی و … اقدام کنید. همچنین ، شما باید برای زمان و تاریخ ورود با GoodSenseCo مشورت کنید.

هزینه اسکان

ما هزینه های محل اقامت و خدمات شما را به روشنی تخمین خواهیم زد (هتل ها یا آپارتمان ها را با توجه به بودجه انتخاب کنید).

خدمات رزرو

ما بهترین کلینیک ، بیمارستان ، هتل ، آزمایشگاه را برای شما رزرو می کنیم و همه چیز را با توجه به تاریخ دقیق ورود شما ترتیب می دهیم.

مرحله 4: ورود به ایران

یک دستیار 24 ساعته

دستیار شخصی شما در فرودگاه از شما استقبال می کند و شما را از فرودگاه تحویل می گیرد و در طول سفر پزشکی تا زمان عزیمت شما را همراهی و کمک می کند (متخصصان زن یا مرد ، به انتخاب بیمار بستگی دارد).

امور قبل از عمل و آماده شدن برای جراحی

اقامت در هتل انتقال شما به کلینیک ، مراجعه به پزشک ، انجام آزمایشات آزمایشگاهی ، بررسی همه چیز ، مشاوره قبل از عمل با جراح و انجام سایر مراحل.

رفتن به بیمارستان و جراحی

در بیمارستان ، تیم پزشکی قبل از جراحی ، جراحی و بررسی نهایی را انجام می دهد. همچنین ، تقاضای بیمار با جراح و متخصص بیهوشی بررسی می شود.

زمان بهبودی و بهبودی پس از درمان

پس از جراحی و بهبودی ، پزشک مشاوره بعدی را انجام می دهد. تا زمانی که برای مرخصی خود آماده نشوید ، در یکی از هتل های ویژه ما اسکان خواهید یافت.

از ایران به عنوان یک جهانگرد دیدن کنید (اختیاری)

گزینه های سفر (بازدید از شهرهای باستانی و توریستی ایران)

مرحله 5: بازگشت به خانه

بازخورد و بازگشت به خانه

شما به فرودگاه منتقل می شوید. اما قبل از آن ما منتظر نظرات و انتقادات شما هستیم تا سازمان گردشگری پزشکی خود را بهبود ببخشیم.

پیگیری آینده

پس از بازگشت به کشور شما ، ما تماس خود را با شما حفظ خواهیم کرد و ارتباط ما را از دست نخواهیم داد (یکی از اعضای بخش پیگیری GoodSenseCo تقریباً 24 ساعت در دسترس خواهد بود). ما (در هر زمان) در اختیار شما خواهیم بود تا با هماهنگی با جراح به تمام سوالات بعد از عمل پاسخ دهیم.

ارتباط با دکتر

تا هر زمان که بخواهید با پزشک خود در تماس باشید.

×